This is what I live for-God Fredag!

Nå er jeg på tur til Siri på Halber Mensch Skincare for å få fikset neglene til helga. For en luksus;)

Tenkte også at jeg skulle dele med dere et par bilder i fra den nye treningsgruppa som starter opp i slutten av september. Det er en gjeng hærlige jenter, og det er en glede å få jobbe med hver eneste en av dem. Synd at det snart er over!

Det som er så spennende med gruppene er at alle jentene har ulike ting og issues som må adresseres, men jeg elsker å bli utfordret og ikke minst finne løsninger på problemene.

Et godt eksempel er Christine (christinestrening.blogg.no) som var hos meg hele september. Hun hadde vært plaget med jumpers knee i lang tid, og hadde gitt opp håpet om å bli bra igjen. Nå er knesmertene så og si historie, og hun er sterkere enn noensinne. Hvor kult er ikke det? And you Wonder Why I love My job?!;)

Det viser hvor viktig teknikk er, både for å bli skadefri og for å prestere bedre. Og som dere vet; bedre prestasjon, flottere fysikk!

Om du ønsker teknikksjekk selv, send meg en Mail til SiljeMariela(att)gmail.com.

Veel, da skal jeg nyte fredagen til det fulle. Sushi <3

God helg!

Klem Silje Mariela

17 kommentarer // 12.10.2012  @ 16:04 //Trening & Fitness
kan man bestille booty dvd allerede nå?

Skrevet av:
16:35 @ 12.10.2012

Ble veldig nysgjerrig på den rare stangen de bruker til å ta markløft med. Kunne du skrevet litt om den? :)

Skrevet av: Monica
20:00 @ 12.10.2012

Hei.

Sendte en mail til deg for noen dager siden som er merket PT timer, har sååå lyst på en time til deg.

Og da tenkte jeg spesielt for teknikk trening :)

Håper det lar seg gjøre i den nærmeste fremtid.

Fingers crossed ;)

Skrevet av: Maritha
20:22 @ 12.10.2012

Kjører du teknikksjekk i Bergen? :D Venter!!

Skrevet av: Lidenskap for ein sunn livsstil
20:53 @ 12.10.2012

Jaaa, september var årets måned for min del. Du er en go'ing og jeg er superhappy for at jeg har knær som virker igjen :-)

Skrevet av: christinestrening
21:29 @ 12.10.2012

Et lite avsporingsspørsmål til deg, Silje: Skal begynne på Muscle Up programmet om et par uker, men lurer på om det er mulig å bytte om på dagene? Så jeg trener øktene i denne rekkefølgen: Dag 3, dag 4, dag 1, dag 2. Det vil gi meg bedre mulighet til å kunne få utført parringsøvelsene, da jeg trener ganske tidlig på torsdag og fredag :) Mandag og tirsdag blir det utpå ettermiddagen, så da er det ikke allitd lett å holde av vektene.

Gleder meg til å begynne! Tid for forandringer! :D

Skrevet av: Maren
01:54 @ 13.10.2012

God morgen fine Silje (elsker navnet ditt) :D

Hadde jeg bodd nærmere Oslo hadde jeg ikke nølt med å vært med på gruppa!! Hva mener du med teknikksjekk? På hvordan man utfører øvelser og sånn, og om man gjør de riktig?

Jeg skal legge opp et nytt treningsopplegg nå, tenker å hyre en pt et par ganger for å sette det opp og å vise meg øvelsene nøye! Er så redd for å gjøre noe galt, siden jeg sliter med ryggen, slitasje i hølen og til tider knærne. Blir gøy å se:)

Kjempefint bilde av deg også:) Ha en flott lørdag!!

Skrevet av: siljeeira
08:03 @ 13.10.2012

Åhh, hadde jeg hatt mulighet hadde jeg hatt kjempelyst til å være med i styrkegruppene dine. Du virker utrolig dyktig=) Sliter med vond utside-kne pga løping. Kjempeirriterende, har lyst å trene masse, men blir bare liggende på sofaen!

Skrevet av: Mia
09:49 @ 13.10.2012

Hei :)

Jeg trener på noe som heter friskis og svettis 4-5 ganger i uka og det er en blanding av kondisjon og styrke. Men jeg kunne tenkt meg å få synlige muskler, men hvordan? Og jeg vil gjerne begynne med protein, men hvordan skal man bruke det, så det ikke blir fett i steden for muskler?

Håper på svar snarest :)

Skrevet av: Jane
12:12 @ 13.10.2012

Anonym: Du kan forhåndsbestille den her: http://siljemariela.com/shop/dvder/

Skrevet av: Silje Mariela
14:19 @ 13.10.2012

Monica: Det kalles en trap-bar, og gjør at belatsningen blir litt annerledes. Den er også ypperlig å bruke om teknikken ikke er optmal på vanlig markløft. Kan nok skrive om trapbar etterhvert:9

Skrevet av: Silje Mariela
14:21 @ 13.10.2012

Maritha: Du hører fra meg!:)

Skrevet av: Silje Mariela
14:22 @ 13.10.2012

Lidenskap for ein sunn livssti: Vi fpr se ettervert!:)

Skrevet av: Silje Mariela
14:22 @ 13.10.2012

Maren: Det er helt ok Maren. Lykke til!:)

Skrevet av: Silje Mariela
14:22 @ 13.10.2012

siljeeira: På teknikksjekk har vi en bevegelsesscreening, samtale, samt går igjennom teknikker på baseløft og øvrige øvelser.

Skrevet av: Silje Mariela
14:23 @ 13.10.2012

Mia: Tusne takk for det Mia:) Hva ed å kutte nd på løpingen en stund?

Skrevet av: Silje Mariela
14:24 @ 13.10.2012

Hvordan ble hun kvitt smertene i kneet ? Har vært plaget i 10 år med schlatters og blir bare værre om jeg trener, har du noen tips Silje ? :)

Skrevet av: Miriam
22:54 @ 15.10.2012

hits