Aminosyrer, proteinkaffe og sabla effektiv treningsøkt til Deg!

Good morning sunshines!!

Jepp, jeg var på harrytur i går? Og hva kom jeg hjem med?  Det eneste jeg kom hjem med (forutenom pepsimax) var proteinkaffe og aminosyrer. Var spent på proteinkaffen, men må nok ærlig innrømme at det var en liten skuff. Helt ok, nothing more nothing less, så dere kan trygt spare pengene deres når der kommer til den. Man kan lage så mye bede selv!;)

I går hadde jeg forøvrig en av de diggeste treningsøktene på lenge. Ble jo nødt til å ta en kjapp økt før jeg dro siden jeg blir rastløs av å sitte i ro for lenge. Jeg deler den med dere her, og utfordrer dere selvsagt samtididg til  teste den ut: Effektiv Treningsøkt til Deg- Are you Up for it ladies??



Jeg var helt skutt etterpå, men det er jo slik det skal være. Eller hva sier dere?:) Jeg skal faktisk stikke avgårde igjen snart. I dag er det ryggen som skal få kjørt seg! Chins here I come!! Leker med tanken om AF så da er det ikke annet å gjøre enn å legge seg i hardtrening!  

Ønsker deg en strålende torsdag- SNART ER DET HELG IGJEN!!:D

Klem, S&M

 

19 kommentarer // 11.10.2012  @ 10:18 //Muskelvekst
den ryggen der var god motivasjon før jeg skal på gymmet å trene rygg ! : )

Skrevet av: Miichaelsen
10:36 @ 11.10.2012

JAAAA!! Visst FAN skal du stille i AF!! GO! GOGOOOOO :D

Skrevet av: www.MyRevolution.no
10:46 @ 11.10.2012

Miichaelsen: Og den rumpa du har postet på bloggen din gikk motivasjon for BOOTEY!!:)

Skrevet av: Silje Mariela
10:48 @ 11.10.2012

hehe det er bra !:)

Skrevet av: Miichaelsen
11:02 @ 11.10.2012

Hadde DIGGA å sjå deg i AF! Berre hugs å vere snill med deg sjølv på vegen:-)

Skrevet av: Marte
11:52 @ 11.10.2012

STILL I AF! :-D

Du er så fin, Silje, blir så motivert til å trene og spise sunt når jeg leser bloggen din.

Skrevet av: Cecilie Lykke
12:20 @ 11.10.2012

Supert med økt forslag:D:D

Skrevet av: Lidenskap for ein sunn livsstil
12:42 @ 11.10.2012

Hei :D

Jeg lurte på om du kunne legge ut noen øvelser for rumpe? eller linke de om du allerede har gjort det.. jeg har allerede naturlige lårmuskler og føler da at squats bare forsterker lårene fordi jeg kjenner det ikke så mye i rumpa .. trener på elixia så har muligheter for apparater

takk på forhånd

Skrevet av: Laura :)
14:34 @ 11.10.2012

Skal kjøre den økten!!

Ser du skrev at du handlet Pepsi Max.. Hvor ofte drikker du det ? :)

Skrevet av: Monica
14:46 @ 11.10.2012

Monica: ihelga stort sett...får hodepine om jeg driker dte for ofte:P

Skrevet av: Silje Mariela
15:35 @ 11.10.2012

Laura: Det skal jeg !jobber med et innlegg som kommer på nye siden om et par uker. Ellers så kan jeg anbefale Bombshell Booty DVD`en ;)

Skrevet av: Silje Mariela
15:36 @ 11.10.2012

Cecilie Lykke: Sååå koselig å høre Cecilie!! Er stadig innom bloggen din også- Kepp up the good work!:))

Skrevet av: Silje Mariela
16:03 @ 11.10.2012

Hei :) Lurer på å kjøre Femme Fatale Muscle up, men ser det varer i 8 uker. Så sto det noe om at det er delt i 4 uker ganger to? Vil det si at jeg kan ta 4 uker i november og 4 i februar f eks...? Mulig jeg spør på feil sted, menmen :)

Skrevet av: Stine
18:32 @ 11.10.2012

Fett program :D Klarer du å ta like tungt på øvelsene ved slike "supersett" som når du kjører med pauser?

Skrevet av: Maria S.
21:44 @ 11.10.2012

Hei. jeg har sendt deg en epost og håper virkelig du har tid til og få lest den og svart! Hadde jeg satt så utrolig pris på.

Hilsen Sunniva

Skrevet av: Sunniva K
00:22 @ 12.10.2012

Testet nettopp økten din, fy søren! You just killed my body!!:-) Tusen takk, du er rå!;);)

Skrevet av: Monica
11:04 @ 12.10.2012

Monica: Awesome§:)

Skrevet av: Silje Mariela
14:20 @ 13.10.2012

Maria S.: Stort sett :)

Skrevet av: Silje Mariela
14:20 @ 13.10.2012

Stine: Det vil si Fase 1 som er på fire uker, og fase 2 som er på fire uker:) Fra og med når du starter :)

Skrevet av: Silje Mariela
14:20 @ 13.10.2012

hits