Trening, harrytur og Andreia Brazier

God morgen! 

Tenkte jeg skulle gi et lite livstegn i fra meg før jeg stikker avgårde på trening. Tenkte jeg skulle få tatt meg en styrkeøkt + en runde kortintervaller før vi stikker.

Idag er det dag 4 på Muslce Up- og det vil si at hele kroppen skal få gjennomgå. Kortintervallene i dag vil se slik ut:

15 sekunder på

30 sekunder av

X 10.

Dette er vel en av de mest effektive formene for intervaller jeg vet om (som kjøres på ellipse/sykkel/mølle). Jeg har kjørt på med intervaller i tllegg til styrke nå i snart 4 uker (var syk en uke, så litt lite trening da men), og det har betalt seg. Man skal si seg fornøyd når man får resultater av å kjøre cardio 30 minutter til sammen på en uke i 3-4 uker. Det vil si ca. 2 timer til sammen det.



Ellers har dere her et litt glimpt her av hva dere kan glede dere til å slå kloa i om ikke alt for lenge!;) Denne kommer kun i et begrenset opplag så det vil være første mann til møllaprinsippet som gjelder. 

Her er til slutt litt motivasjon til dere for today! Enjoy!!:D

Klem, Silje Mariela

12 kommentarer // 10.10.2012  @ 09:42 //Muskelvekst
Faen så fin mage på henne!

Skrevet av: Andrea
11:53 @ 10.10.2012

Hei :)

Hva er prisen på dvden?? Gleder meg til den kommer!!

Skrevet av: Jeanette
13:54 @ 10.10.2012

Hei!

Jeg har skrevet tidligere og nevnt at jeg prøver å gå ned i vekt (skal ned ca 20 kg)prøver å ligge på 1600 kcal om dagen.. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uken. Du nevnte at Fat Attack programmet ville være noe for meg. Vil du anbefale meg og kjøre gjennom Fat Attack programmet først, og deretter Muscle up?

Hilsen Liv : )

Skrevet av: Liv
15:04 @ 10.10.2012

Er det mulig å få varsling fra deg når Bombshell Booty kommer ut for salg?:) Skal sikre meg den! Evt om du kan poste på facebooka siden din når du legger den ut for salg. Hadde satt pris på det!:)

Skrevet av: Anita
16:23 @ 10.10.2012

hvor mye har du på grad og hastighet når du løper intervaller?

Skrevet av: s
17:44 @ 10.10.2012

Hei, jeg lurer på en ting ang intervallene. Er det meningen at det skal gå fort, eller skal det være ganske tung belastning eller begge deler? Jeg kan ikke løpe på mølla pga problemer med bena, så pleier derfor å gå på ellipsemaskinen. Men den ellipsemaskinen på treningssenteret mitt passer det ikke bra å gå så fort på pga måten den er laget, så jeg tok i stedet for tung belastning (35 som er tungt) og gikk på alt jeg kunne, og belastning 25 med litt roligere tempo i de aktive pausene. Jeg tok også 30 sek på og så 30 av, for jeg rakk ikke å komme i gang ordentlig på 15 sek. Er det ok å endre litt på tiden? :)

Skrevet av: Ann Kristin
19:28 @ 10.10.2012

Hei!

Hva tenker du om øvelsen strake markløft? Jeg pleide å ha den med i beinprogrammet mitt,men jeg får alltid litt småvondt til venstre i korsryggen min.. Jeg passer på ryggen og alt når jeg tar øvelsen,vet ikke helt hva det kommer av! Kunne du lagd en teknikkvideo av strake markløft? Vet det florerer av det på internett altså..

Skrevet av: Anette
07:50 @ 11.10.2012

Anita: Selvsagt!!:) I will!

Skrevet av: Silje Mariela
10:22 @ 11.10.2012

Liv: Jeg kan faktisk anbefale Muscle Up først, og deretter Fat Attack:)

Skrevet av: Silje Mariela
10:23 @ 11.10.2012

Jeanette: Så hyggelig å høre!:) De første som bestiller får også med en bonus så det er bare å glede seg. Pris er kr 498,-

Skrevet av: Silje Mariela
10:24 @ 11.10.2012

s: ellipse- 15 i motstand

Skrevet av: Silje Mariela
10:25 @ 11.10.2012

Hei!

Jeg har lest bloggen din kjempe lenge, og beundrer deg virkelig!

Hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg lett søkt om å være med i treningsgruppene dine, men dessverre bor jeg i Bergen og er muligens litt ung. Men jeg syns det er litt pinlig å ta rompeøvelser på senteret jeg trener, og jeg trenger alltid hjelp til å ta markløft og knebøy, så det blir ganske sjeldent av. Jeg har noen manualer hjemme, så jeg lurte på om du har noen øvelser du vil anbefale som kan gjøres hjemme i stuen?

Stå opp, beunderer deg virkelig!

Skrevet av: anna
19:56 @ 12.10.2012

hits