Trening, harrytur og Andreia Brazier

God morgen!

Tenkte jeg skulle gi et lite livstegn i fra meg fr jeg stikker avgrde p trening. Tenkte jeg skulle f tatt meg en styrkekt + en runde kortintervaller fr vi stikker.

Idag er det dag 4 p Muslce Up- og det vil si at hele kroppen skal f gjennomg. Kortintervallene i dag vil se slik ut:

15 sekunder p

30 sekunder av

X 10.

Dette er vel en av de mest effektive formene for intervaller jeg vet om (som kjres p ellipse/sykkel/mlle). Jeg har kjrt p med intervaller i tllegg til styrke n i snart 4 uker (var syk en uke, s litt lite trening da men), og det har betalt seg. Man skal si seg fornyd nr man fr resultater av kjre cardio 30 minutter til sammen p en uke i 3-4 uker. Det vil si ca. 2 timer til sammen det.



Ellers har dere her et litt glimpt her av hva dere kan glede dere til sl kloa i om ikke alt for lenge!;) Denne kommer kun i et begrenset opplag s det vil vre frste mann til mllaprinsippet som gjelder.

Her er til slutt litt motivasjon til dere for today! Enjoy!!:D

Klem, Silje Mariela

12 kommentarer // 10.10.2012  @ 09:42 //Muskelvekst
Faen s fin mage p henne!

Skrevet av: Andrea
11:53 @ 10.10.2012

Hei :)

Hva er prisen p dvden?? Gleder meg til den kommer!!

Skrevet av: Jeanette
13:54 @ 10.10.2012

Hei!

Jeg har skrevet tidligere og nevnt at jeg prver g ned i vekt (skal ned ca 20 kg)prver ligge p 1600 kcal om dagen.. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uken. Du nevnte at Fat Attack programmet ville vre noe for meg. Vil du anbefale meg og kjre gjennom Fat Attack programmet frst, og deretter Muscle up?

Hilsen Liv : )

Skrevet av: Liv
15:04 @ 10.10.2012

Er det mulig f varsling fra deg nr Bombshell Booty kommer ut for salg?:) Skal sikre meg den! Evt om du kan poste p facebooka siden din nr du legger den ut for salg. Hadde satt pris p det!:)

Skrevet av: Anita
16:23 @ 10.10.2012

hvor mye har du p grad og hastighet nr du lper intervaller?

Skrevet av: s
17:44 @ 10.10.2012

Hei, jeg lurer p en ting ang intervallene. Er det meningen at det skal g fort, eller skal det vre ganske tung belastning eller begge deler? Jeg kan ikke lpe p mlla pga problemer med bena, s pleier derfor g p ellipsemaskinen. Men den ellipsemaskinen p treningssenteret mitt passer det ikke bra g s fort p pga mten den er laget, s jeg tok i stedet for tung belastning (35 som er tungt) og gikk p alt jeg kunne, og belastning 25 med litt roligere tempo i de aktive pausene. Jeg tok ogs 30 sek p og s 30 av, for jeg rakk ikke komme i gang ordentlig p 15 sek. Er det ok endre litt p tiden? :)

Skrevet av: Ann Kristin
19:28 @ 10.10.2012

Hei!

Hva tenker du om velsen strake marklft? Jeg pleide ha den med i beinprogrammet mitt,men jeg fr alltid litt smvondt til venstre i korsryggen min.. Jeg passer p ryggen og alt nr jeg tar velsen,vet ikke helt hva det kommer av! Kunne du lagd en teknikkvideo av strake marklft? Vet det florerer av det p internett alts..

Skrevet av: Anette
07:50 @ 11.10.2012

Anita: Selvsagt!!:) I will!

Skrevet av: Silje Mariela
10:22 @ 11.10.2012

Liv: Jeg kan faktisk anbefale Muscle Up frst, og deretter Fat Attack:)

Skrevet av: Silje Mariela
10:23 @ 11.10.2012

Jeanette: S hyggelig hre!:) De frste som bestiller fr ogs med en bonus s det er bare glede seg. Pris er kr 498,-

Skrevet av: Silje Mariela
10:24 @ 11.10.2012

s: ellipse- 15 i motstand

Skrevet av: Silje Mariela
10:25 @ 11.10.2012

Hei!

Jeg har lest bloggen din kjempe lenge, og beundrer deg virkelig!

Hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg lett skt om vre med i treningsgruppene dine, men dessverre bor jeg i Bergen og er muligens litt ung. Men jeg syns det er litt pinlig ta rompevelser p senteret jeg trener, og jeg trenger alltid hjelp til ta marklft og kneby, s det blir ganske sjeldent av. Jeg har noen manualer hjemme, s jeg lurte p om du har noen velser du vil anbefale som kan gjres hjemme i stuen?

St opp, beunderer deg virkelig!

Skrevet av: anna
19:56 @ 12.10.2012

hits