Trondheim Open og rabbel.

Heisann! Tenkte jeg skulle gi en liten lyd i fra meg. Det ble kun to intervalløkter denne uken på grunn av at kroppen protesterer.

Den ene har dere allerede testet (og skjønte at de fleste døde av den!;) og den andre så slik ut:

  • 20 sekunder på- 10 sekunder av. x 8.  1 Minutts rolig pause, også kjørte jeg på med det samme igjen. Til sammen ble det 16 runder på 20 sek.

Har så lyst å trene nå at jeg blir gal! Hehe. Jaja, kommer sterkt tilbake! Intervallene(+ Muscle Up Express!) har paid off, og jeg er nå tilbake der jeg var før jeg hadde min smell og treningsfri på over en mnd. Det tok meg tre uker. I tillegg har styrken økt, så en deload har virkelig noe for seg. 



 Uansett, jeg blir forresten å se Trondheim imorgen. Ikke PÅ scenen, men BAK. Skal være makeupartist/delegat. 

Uansett, I dag har jeg brukt dagen på å sette opp dietter samt spise. Kroppen har vært umettelig siden jeg sto opp, og jeg dukka fint ned i matfatet. Klart man trener kalorer når immunforsvaret er gått på felgen, right? 

Vel, jeg ønsker dere alle en riktig flott helg! Nå skal jeg fikse litt småting her før jeg pakker sammen tingene mine og drar sammen med min vakre makker Diana.

Klem fra SM

 

 

14 kommentarer // 28.09.2012  @ 15:45 //Motivasjon & Inspirasjon
Kos deg masse i Trondheim! Jeg er på bærtur med både mat og trening for tiden og vurderer teste fettforbrenning gjort enkelt for å komme igang igjen.... Lager du dietter ? Hvordan kan man evt få en laget?

:) god helg!

Skrevet av: Gunnhild
18:46 @ 28.09.2012

Hei! Er dette bra for et mål om lavere fettprosent på effektivt vis?

Mandag: styrke fullkropp + moderat cardio 20min

Tirsdag: 4x4

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke fullkropp + moderat cardio 20min

Fredag: 4x4

Lørdag: Styrke fullkropp + moderat cardio 20min

Søndag: Rolig langkjør

Bør jeg også ha morgencardio?

Dette spiser jeg:

Måltid 1: 1 pk kokt skinke og brokkoli

Måltid 2: kylling, avacado og salat

Måltid 3: --- " ----

"Måltid 4": proteinshake

Måltid 5: Havregrøt

vet egentlig feilene i kostplanen der mtp karbohydrat før og etter trening, men er så redd de karbohydratene plutselig!

Men sånn helt enkelt, vil dette kunne bli kvitt 5-6kg fett på 8 uker? Er 62kg og 162cm høy nå.

Håper du kan svare meg! Et ja eller nei hadde vært godt nok :-) Stor klem!

Skrevet av: Mari
19:00 @ 28.09.2012

Hei Silje Mariela!

Jeg har nettopp begynt med styrketrening men har et lite problem med knebøy. Jeg har en såkalt "butt wink" i nedre del av knebøy. Jeg lurer på hvordan man blir kvitt det?

Btw ELSKER bloggen din! Du er en av grunnene til at jeg begynte å trene styrke!

Skrevet av: V.
22:36 @ 28.09.2012

Håper du koser deg i helgen...:D

Skrevet av: Silje
22:42 @ 28.09.2012

Jeg skal begynne med dine intervallerer for no er jeg dritt lei av for mye fett på kroppen!

Lurte på om du har noen protein pulver du vill anbefale? Jeg vill ha et som jeg kan bruke til litt forskjelligt med god smak så jeg får det ned ;)

Skrevet av: Hanne
22:57 @ 29.09.2012

Søta! Blir du å finne på NM i Oslo den 06 oktober? Jeg og Isabelle kommer til å kose oss der :)!

Skrevet av: Inger Celine
23:17 @ 29.09.2012

Hej Silje Mariela:)

Tak for en super blog elsker virkelig at følge dig:) Håber du har nydt din weekend:)

Tag et kig forbi min blog www.charlottethomsen.com den handler om min vej frem til debutantstævne 2013 i Danmark:) På forhånd tak:)

Skrevet av: charlotte
16:52 @ 30.09.2012

Åh, var du der? Såg deg ikkje! Var delegat også :)

Skrevet av: christine
22:31 @ 01.10.2012

charlotte: Så utrolig koselig at du trives her inne! Der skal jeg følge med:)

Skrevet av: Silje Mariela
08:50 @ 02.10.2012

Inger Celine: Vi ses der!

Skrevet av: Silje Mariela
08:51 @ 02.10.2012

Hanne: ProZyme fra tn.no:)

Skrevet av: Silje Mariela
08:51 @ 02.10.2012

V.: D må du lære deg å holde spennet i bunnposisjonen, evt tøye litt på hams blant annet. Du må rett og slett trene deg opp til å få det til.

Skrevet av: Silje Mariela
08:52 @ 02.10.2012

Mari: Er du flink med kosten her så er det bra det.

Skrevet av: Silje Mariela
08:53 @ 02.10.2012

Gunnhild: Ny FFGE er snart å få bestilt! over 100 sider only fatburn!;D jeg har desverre ingen ledig kapasitet for øyeblikket mtp skredersydd diett. Men følg med på sidene fremover :)

Skrevet av: Silje Mariela
08:54 @ 02.10.2012

hits