Trondheim Open og rabbel.

Heisann! Tenkte jeg skulle gi en liten lyd i fra meg. Det ble kun to intervallkter denne uken p grunn av at kroppen protesterer.

Den ene har dere allerede testet (og skjnte at de fleste dde av den!;) og den andre s slik ut:

  • 20 sekunder p- 10 sekunder av. x 8. 1 Minutts rolig pause, ogs kjrte jeg p med det samme igjen. Til sammen ble det 16 runder p 20 sek.

Har s lyst trene n at jeg blir gal! Hehe. Jaja, kommer sterkt tilbake! Intervallene(+ Muscle Up Express!) har paid off, og jeg er n tilbake der jeg var fr jeg hadde min smell og treningsfri p over en mnd. Det tok meg tre uker. I tillegg har styrken kt, s en deload har virkelig noe for seg.



Uansett, jeg blir forresten se Trondheim imorgen. Ikke P scenen, men BAK. Skal vre makeupartist/delegat.

Uansett, I dag har jeg brukt dagen p sette opp dietter samt spise. Kroppen har vrt umettelig siden jeg sto opp, og jeg dukka fint ned i matfatet. Klart man trener kalorer nr immunforsvaret er gtt p felgen, right?

Vel, jeg nsker dere alle en riktig flott helg! N skal jeg fikse litt smting her fr jeg pakker sammen tingene mine og drar sammen med min vakre makker Diana.

Klem fra SM

14 kommentarer // 28.09.2012  @ 15:45 //Motivasjon & Inspirasjon
Kos deg masse i Trondheim! Jeg er p brtur med bde mat og trening for tiden og vurderer teste fettforbrenning gjort enkelt for komme igang igjen.... Lager du dietter ? Hvordan kan man evt f en laget?

:) god helg!

Skrevet av: Gunnhild
18:46 @ 28.09.2012

Hei! Er dette bra for et ml om lavere fettprosent p effektivt vis?

Mandag: styrke fullkropp + moderat cardio 20min

Tirsdag: 4x4

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke fullkropp + moderat cardio 20min

Fredag: 4x4

Lrdag: Styrke fullkropp + moderat cardio 20min

Sndag: Rolig langkjr

Br jeg ogs ha morgencardio?

Dette spiser jeg:

Mltid 1: 1 pk kokt skinke og brokkoli

Mltid 2: kylling, avacado og salat

Mltid 3: --- " ----

"Mltid 4": proteinshake

Mltid 5: Havregrt

vet egentlig feilene i kostplanen der mtp karbohydrat fr og etter trening, men er s redd de karbohydratene plutselig!

Men snn helt enkelt, vil dette kunne bli kvitt 5-6kg fett p 8 uker? Er 62kg og 162cm hy n.

Hper du kan svare meg! Et ja eller nei hadde vrt godt nok :-) Stor klem!

Skrevet av: Mari
19:00 @ 28.09.2012

Hei Silje Mariela!

Jeg har nettopp begynt med styrketrening men har et lite problem med kneby. Jeg har en skalt "butt wink" i nedre del av kneby. Jeg lurer p hvordan man blir kvitt det?

Btw ELSKER bloggen din! Du er en av grunnene til at jeg begynte trene styrke!

Skrevet av: V.
22:36 @ 28.09.2012

Hper du koser deg i helgen...:D

Skrevet av: Silje
22:42 @ 28.09.2012

Jeg skal begynne med dine intervallerer for no er jeg dritt lei av for mye fett p kroppen!

Lurte p om du har noen protein pulver du vill anbefale? Jeg vill ha et som jeg kan bruke til litt forskjelligt med god smak s jeg fr det ned ;)

Skrevet av: Hanne
22:57 @ 29.09.2012

Sta! Blir du finne p NM i Oslo den 06 oktober? Jeg og Isabelle kommer til kose oss der :)!

Skrevet av: Inger Celine
23:17 @ 29.09.2012

Hej Silje Mariela:)

Tak for en super blog elsker virkelig at flge dig:) Hber du har nydt din weekend:)

Tag et kig forbi min blog www.charlottethomsen.com den handler om min vej frem til debutantstvne 2013 i Danmark:) P forhnd tak:)

Skrevet av: charlotte
16:52 @ 30.09.2012

h, var du der? Sg deg ikkje! Var delegat ogs :)

Skrevet av: christine
22:31 @ 01.10.2012

charlotte: S utrolig koselig at du trives her inne! Der skal jeg flge med:)

Skrevet av: Silje Mariela
08:50 @ 02.10.2012

Inger Celine: Vi ses der!

Skrevet av: Silje Mariela
08:51 @ 02.10.2012

Hanne: ProZyme fra tn.no:)

Skrevet av: Silje Mariela
08:51 @ 02.10.2012

V.: D m du lre deg holde spennet i bunnposisjonen, evt tye litt p hams blant annet. Du m rett og slett trene deg opp til f det til.

Skrevet av: Silje Mariela
08:52 @ 02.10.2012

Mari: Er du flink med kosten her s er det bra det.

Skrevet av: Silje Mariela
08:53 @ 02.10.2012

Gunnhild: Ny FFGE er snart f bestilt! over 100 sider only fatburn!;D jeg har desverre ingen ledig kapasitet for yeblikket mtp skredersydd diett. Men flg med p sidene fremover :)

Skrevet av: Silje Mariela
08:54 @ 02.10.2012

hits