Fettforbrenningsvideo til Deg


Jeg hadde lyst å dele nok en fettforbrenningsvideo, slik at dere har den i verktøykassa deres når dere tar fatt på en ny uke.

Jeg er ikke veldig fan av tredemølle som jeg allerede har sagt tusen ganger her. Jeg finner derfor Bedre og mer effektive alternativer til fatburn, som jeg heller deler med dere. Test ut også hører jeg fra deg hva du synes!:)

 

 

God trening!:) 

57 kommentarer // 11.03.2012  @ 19:18 //Fettforbrenning
NICE!! :D

Skrevet av: karoline - trening & kosthold
19:32 @ 11.03.2012

Heihei! :-)

Ganske ny leser her!! Jeg lurer på hva du synes om sykkel (landeveissykling, relativt kupert terreng) som treningsmetode? :-) det er særlig rumpe og lår jeg vil jobbe med, har god størrelse på baken hehe (som jeg liker og vil beholde!) men kunne tenke meg å løfte den litt! Egentlig er jeg veldig glad i styrketrening, men det kommende halvåret blir det vanskelig for meg og jeg vil nok hovedsaklig måtte trene utendørs. Er 20 år og slank fra før, men ikke så stram kroppen som jeg kunne tenke meg å være.. Tror du man kan få like gode resultater gjennom sykling som vanlig styrketrening? :-)

Skrevet av: Marianne
19:49 @ 11.03.2012

Rått! Problemet er bare å komme seg opp fra gulvet igjen ;-)

Skrevet av: Ane
19:51 @ 11.03.2012

Kjempe bra tips! Dette skal så absolutt gjøres nå til uka! Nårtid kommer den nye versonen av fettforbrennings boka di ? :) Jeg venter i spenning på den :D

Tusen takk for ellers fantastisk mye bra tips og elsker videoene. Ingenting er bedre når man lurer på hvordan ting skal gjøres!

Skrevet av: Christine
20:41 @ 11.03.2012

Heisann! Digger bloggen din! Lurte bare på om du bruker disse (styrke)fettforbrenningsprogrammene istedet for lavintensitetscardio (20-50 min) eller kort(spurt)intervaller?

Skrevet av: Nicole
20:44 @ 11.03.2012

Det så bra ut! Ser ut som en øvelse som virkelig kommer til å brenne! :D Liker! :D Når jeg blir frisk og kan trene igjen skal jeg teste den ut! :)

Skrevet av: Ingrid Jøssang - color my life
20:46 @ 11.03.2012

åå det så bra ut! får teste det ut jeg daa :D

Skrevet av: mariodland
20:50 @ 11.03.2012

Knallbra tips!

Du er helt RÅ Silje :-)

Skrevet av: Linda
20:50 @ 11.03.2012

Damn girl u fine!! :D

Skrevet av: LovelyLiller.com - Helse, Livsstil & Sunne Oppskrifter
21:15 @ 11.03.2012

Digger deg altså Stine Mariela! :D Jeg skal definitivt prøve dette. Har aldri hatt så mye motivasjon for å trene siden jeg oppdaget deg og din blogg :) Bare synd jeg ikke bor i Oslo og får trent med deg. Men jeg lærer fra deg likevel og håper på en veltrent snasen stuss en gang i fremtiden :))

Skrevet av:
21:29 @ 11.03.2012

Trenger ikke disse dybden, belastningen på knærn kan bli ubehagelig for noen. Har du noen øvelser på hvordan du får den fascinerende flotte rompen din?

Skrevet av: Kevin
21:54 @ 11.03.2012

Ja, til flere videoer :)

Skrevet av: Kristine
21:58 @ 11.03.2012

Hva er dine beste tips for å klare flere chins? Bruker du smalt eller bredt grep? Håper du kan blogge litt oftere, leste bloggen din oftere før når jeg viste du oppdaterte mer :) Ellers, stå på :)

Skrevet av: K
23:26 @ 11.03.2012

eg har bestilt dinna flat mage NÅ, og den første økte så står det "step up". Kva slags øvelse er det? :)

Skrevet av: Malin
09:09 @ 12.03.2012

Tror ikke folk aner hvor snill du er som lager sånne videoer og legger ut Silje! TAKK for at du legger energi og tid gratis til leserne dine. Ha en fin dag superwoman! :)

Skrevet av: anna tatjana lie
10:41 @ 12.03.2012

Hei :)

Utrolig motiverende blogg du har, leser den hver dag! :)

Er ikke så glad i tredemølla selv så dette skal prøves ut!!

Jeg bestilte 12 ukers bodytransform for noen dager siden og lurte på ca hvor lang tid det tar før jeg får det ? :)

Skrevet av:
14:05 @ 12.03.2012

Kul med video! jag har lite annan inriktning på min träning, men kikar in här då och då. Bra jobb!

Skrevet av: Uppochhoppa
14:52 @ 12.03.2012

Hei! Ble inspirert av blandt annet deg til å prøve periodisk faste, og det fungerte supert for meg! Mer energi, økt konsentrasjon, osv. (ikke i begynnelsen, men etter noen dager). Men, så har jeg et problem likevel: Magen min lager MASSE lyder! Føler meg ikke sulten, men den gjør det likevel.. Dritflaut i lesesalen og under prøver og møter! Har du noen tips? Har prøvd å drikke masse, men det fungerer ikke..

Skrevet av: Eva
15:24 @ 12.03.2012

herlig! denne må prøves ut :)

Skrevet av: milan
15:49 @ 12.03.2012

hva er forskjelln på glute bridge og hipp thrust bortsett fra lengre bane på hip thrust? og hva gjør man når man ikke kommer seg under stanga ? :p

Skrevet av: stina
16:34 @ 12.03.2012

Hei, jeg måtte bare legge igjen en kommentar til fettforbrenningsvideoen du la ut i dette innlegget. Jeg prøvde det på trening i dag og det ga virkelig mersmak! Hadde vært veldig gøy om du la ut flere slike, det ga den ekstra lille inspirasjonen og motivasjonen før treningsøkten slik at den ble helt fantastisk. :)

Skrevet av: Torbjørg
18:01 @ 12.03.2012

Ane:Neida, det kommer seg kjapt:) bare å øve

Skrevet av: Silje Mariela
19:08 @ 12.03.2012

Marianne: du kommer nok ikke utenom styrketrening om du skal forme kropp, lår og rumpe;)

Skrevet av: Silje Mariela
19:09 @ 12.03.2012

karoline:;D

Skrevet av: Silje Mariela
19:09 @ 12.03.2012

Christine: Den kommer denkommer...men litt mer tålmodighet må du nok ha..;) Kommer DVD i tillegg så det er bare å glede seg, om man er en fatburnmoron som jeg er:)

Skrevet av: Silje Mariela
19:10 @ 12.03.2012

Nicole:bruker kortintervaller + disse. gjerne moderat cardio etterpå

Skrevet av: Silje Mariela
19:11 @ 12.03.2012

stina: hipthrust er hvor du har overkroppen på benk, glutebridge er du på gulvet. Bruk større vektskiver så kommer du deg under stanga;) eller bruk manualer

Skrevet av: Silje Mariela
19:13 @ 12.03.2012

Torbjørg:Så hærlig!:) Mer kommer;)

Skrevet av: Silje Mariela
19:13 @ 12.03.2012

Uppochhoppa:Hyggelig å ha deg innom:)

Skrevet av: Silje Mariela
19:13 @ 12.03.2012

Eva:det vil gi seg etterhvert som kroppen blir vant til det :)

Skrevet av: Silje Mariela
19:14 @ 12.03.2012

Anonym: Du skal ha det i hende allerede?:) Takk for hyggelig tilbakemelding:)

Skrevet av: Silje Mariela
19:14 @ 12.03.2012

K: lær først og fremst å holde egen kroppsvekt over en litt lengre periode. Sjekk ut denne : http://www.youtube.com/watch?v=iN2fH77BGOA&feature=g-u-u&context=G2aca201FUAAAAAAANAA

Ang updates så går jeg igjennom en litt trøblete periode for øyeblikket. Men det kommer seg;)

Skrevet av: Silje Mariela
19:16 @ 12.03.2012

anna tatjana lie:Takk for gode ord fine deg !;)

Skrevet av: Silje Mariela
19:17 @ 12.03.2012

Kevin: Om man går dypere jo mer safe er det for knærne, just so you know;)

Skrevet av: Silje Mariela
19:18 @ 12.03.2012

Malin:Ha en step foran deg og gå opp..sjekk youtube:))

Skrevet av: Silje Mariela
19:18 @ 12.03.2012

Anonym:Så hyggelig å høre;)

Skrevet av: Silje Mariela
19:19 @ 12.03.2012

WOOOW Silje...du er så RÅ!!! Jeg MÅ, jeg KAN, jeg VIL gøre det efter!:-)

Skrevet av:
19:52 @ 12.03.2012

Du er rå, takk for at du svarer på kommentarer også! Hjelpsomt å lese svar på spørsmål. Har sikkert sett alle youtubefilmene dine flere ganger, du har utrolig mye bra kunnskap og teknikker under beltet! Stå på du :)

Skrevet av:
21:51 @ 12.03.2012

Anonym:Så utrolig hyggelig å høre:)

Skrevet av: Silje Mariela
22:36 @ 12.03.2012

Heisann!

Jeg lurte bare på om du har noen tips til hva man kan gjøre for å få motivasjonen på topp. Jeg har skikkelig dårlig mot og jeg gir bare opp hvis jeg ikke får til eller at jeg synes det blir for tungt, og holder ikke ut med styrketrening osv. Har virkelig lyst til å begynne å trene ordentlig, men vi har ikke de beste tilbudene når det gjelder treningsstudioer her i området, og det er som regel regn og vind her, så det egner seg ikke så veldig bra å gå ut heller. Jeg bor i Nordland, så her er det ofte dritt vær.

Jeg har heller ikke noe spesielt bra kosthold. Jeg er veldig kresen når det gjelder mat, og spiser lite. Håper du kan gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre for å motivere meg selv og evt noen mat tips? :)

Skrevet av: Silje
22:41 @ 12.03.2012

god morgen trenedronninga :) dette var akkurat det jeg trengte!har hatt 0 motivasjon den siste tiden, men så kommer du md en knall video med stilig musikk så føyk motivasjonen rett opp igej :D elsk!! kan du skrive på musikk kilde syns du velger skikkelig trene låter :) happy day!

Skrevet av: signe-lill
10:18 @ 13.03.2012

signe: Så hyggelig:) Dette er artist Inna i bakgrunnen.

Skrevet av: Silje Mariela
10:26 @ 13.03.2012

Silje: Vel..du må forsøke å finen di indre motivasjon..bestemme deg for Hva du vil og Hvorfor. Ellers når det gjelder tioås så skal bloggen være full av de;) men rent kjøtt, fisk, grønnsaker er en flott plass å starte.

Skrevet av: Silje Mariela
10:27 @ 13.03.2012

Ser effektivt ut, så må prøves en dag! :D

Jeg er alt for dårlig til å kommentere, men ville bare si at jeg liker bloggen din kjempe godt. Utrolig motiverende og du er virkelig et forbilde!!

Skrevet av: Lea
21:04 @ 13.03.2012

Prøvde ut denne fettforbrenningsmetoden. Å fy søren!! Var temmelig død etterpå. Men det blir ikke siste gangen jeg skal gjør det ;)

Skrevet av: nalbo
22:50 @ 13.03.2012

nalbo:Akk så effektiv:)

Skrevet av: Silje Mariela
10:59 @ 14.03.2012

Lea:Så utrolig hygelig å høre Lea!:)

Skrevet av: Silje Mariela
10:59 @ 14.03.2012

Fantastisk opplegg og blogg.

Bloggen din gir motivasjon og inspirasjon. Keep up the good work!

Skrevet av: Silje
17:43 @ 14.03.2012

Jeg lurer bare på hvor tung den bjella er? for tung er vel ikke så bra å begynne med?

ellers så er jeg ny leser men jeg kommer til å følge med på denne:) kjempe bra.

Skrevet av: Irene
19:58 @ 14.03.2012

Fikk jo ikke mer lyst på kettlebells nå da!! :D Men lurer på en ting, de er jo ganske dyre, hvordan skal jeg gå frem for å velge en med en vekt jeg kan klare, men som jeg kan ha bruk for lengre frem?

Skrevet av: Karine
09:30 @ 15.03.2012

hvordan spiser du til vanlig? trener du mage ofte? :-) kjempetrent kropp har du!!

Skrevet av: Kristel Wilhelmsen
03:38 @ 19.03.2012

Karine:8-12 kg er perfekt å starte med. og gjerne benytte seg av en god stund

Skrevet av: Silje Mariela
12:45 @ 21.03.2012

Irene:12 kg:)

Skrevet av: Silje Mariela
12:55 @ 21.03.2012

Hei, kjempeflott øvelse! Er denne fin og bruke på slutten av en styrkeøkt? :)

Skrevet av: Kristin
20:00 @ 22.03.2012

Kristin:Perfekt til det !:)

Skrevet av: Silje Mariela
13:25 @ 23.03.2012

jeg skal prøve dette ut! høres bra ut:D

Skrevet av: kaja
18:49 @ 24.03.2012

Hvis du ikke har en vekt, hvordan du gjør?

Skrevet av: Louise
21:51 @ 27.03.2012

hits