Butt- Workout

You asked for Booty- Workouts? Here it is!:)

I gr trente jeg flgende:

A1) Kneby. Wide stance: 10 x 10

A2) Glutebridge 10 x 10

B) Bulgarske utfall 3 x 10

C) Sisssy Squats 3 x 10

Dette er et oppsett som passer utmerket for muskelvekst, som det hovedsaklig er designet for, men ogs for Body Recomp. Kroppen pumper ut masse Growth Hormone under en slik kt 10 x 10 som er svrt positivt for fettforbrenning. Jeg kommer mer tilbake til dette i eboken Fettforbrening Gjort Enkelt 2.0.

Ha en riktig flott torsdag alle sammen! La meg hre hvordan rumpetrening over her fungerer for deg !;)

Klem, SIlje Mariela

34 kommentarer // 01.03.2012  @ 10:51 //Fettforbrenning
Stikkord:
Er dette med lett belastning, eller kun kroppsvekt??

Skrevet av: Monica
11:30 @ 01.03.2012

Knallbra instruksjonsvideo! Love it!

Dine treningsprogram funker fjell, og rumpa mi har aldri sett bedre ut! Fr i tillegg en drss med komplemant for den, s er sykt fornyd! N gleder jeg meg faktisk til bikinisesongen,bare for show off ;-)

Men to sprsml:

1. Glutebridge/hip thrust - samme greia?

2. 10 x 10 !??!?!? Er du GAL? Det m da ta en EVIGHET! Og ikke minst; svi/brenne som et hel***? Kan ikke tro at jeg i det hele tatt kunne gjennomfrt.

Etter dine fullkroppsprogram (4 Ukers) med 2-3x 12-15 / 15-20 er jeg ferdig/halvdd som det er!

Skrevet av: Tone K.B.
11:48 @ 01.03.2012

Morn! Har et sprsml om hipthrusten med vekt. Hvordan gr du fram i forhold til plasseringen av vekta? Legger du den p bakken frst og kryper under, for eksempel?

Skrevet av: Hege
11:57 @ 01.03.2012

Tone K.B.: S hrlig tilbakemelding Tone! Godt jobba!!! Glutebrdge foregr p gulvet mens hipthrust foregr med overkroppen p benk;)

10x 10 ..hehe..det tar den tida det tar men det er korte pause i mellom settene, bruker 60% av RM og er egentlig ganske digg. Hehe. Kjennes godt i beina etterp. Ellers er det veldig praktisk mtp at man har f velser i programmet ellers.

Artig at du liker 4ukersen ;D

Skrevet av: Silje Mariela
12:06 @ 01.03.2012

Monica: Belastning p 60% av 1 RM

Skrevet av: Silje Mariela
12:07 @ 01.03.2012

Du ser veldig bra ut!

Jeg har akkuratt satt meg et ml om trene rumpe og lr, s kanskje jeg kommer til prve disse velsene:)

Har du noen tips om hvordan man kan trene bort "kjrlighetshndtak"?

Skrevet av: Theres
12:17 @ 01.03.2012

Takk for video! :) Men hva tenker du om rygghev egentlig, hvor man kniiiiper sammen rumpa p toppen? Jeg pleier gjre denne p beindagene etter good mornings/strakmark.

Skrevet av: Maylinn - Kosthold og trening
12:31 @ 01.03.2012

Kult innlegg!

noen spm: Kneby wide stance og sissy squat hva er det?

Skrevet av: Susanne
12:35 @ 01.03.2012

Maylinn:Jeg tenker at rygghev med Strak rygg, og hvor du legger vekt p bruke hamstrings/glutes til dra deg opp i gjen er utmerket.

Skrevet av: Silje Mariela
12:39 @ 01.03.2012

Susanne:Kneby hvor man str bredt med beina. Fr med baksiden litt mer. Sissy Squat gjorde jeg for moroskyld, og er vel ikke best. Men morsomt da. Du str holder deg i en stang mens du lar kroppen g bakover- nesten som i bro- for s bruke forside lr til dra deg opp igjen. Vanskelig forklare:P

Skrevet av: Silje Mariela
12:40 @ 01.03.2012

Theres: cardio, kortintervaller og baselft

Skrevet av: Silje Mariela
12:40 @ 01.03.2012

Ok Skjnner! Morsomt!!

uten bye knrne, eller med litt svikt i knrne? Uten vekter?

Skrevet av: Susanne
13:29 @ 01.03.2012

Woah! Det var litt av en kt. Men man m vel bare kjre p, om man skal bygge den rumpa.

Kjempefin video! Takk!:)

Skrevet av: Fra tjukk til smukk
13:40 @ 01.03.2012

looking good! veldig inspirerende video med knallbra velser :D

Skrevet av: Lovelyliller - Sunne oppskrifter , kosthold- og helsetips!
14:22 @ 01.03.2012

Hvor lenge varer en "kort pause mellom settene" egentlig?

Skrevet av: Fra tjukk til smukk
15:27 @ 01.03.2012

Elsker videoene av deg, og digger de velsene, kjenner det godt i rumpa da..:D

Skrevet av: silje's fremgang
15:48 @ 01.03.2012

jeg bruker trene kneby og glutebridge nr jeg trener rumpe. begge med vektstang. i "jenteavdelingen" gr disse vekstengene kun opp til 20 kg. jeg kjenner at denne vekten passer bra p kneby, men blir litt lett p glutebridge. er det bare kjre p med veldig mange flere reps eller er det mer effektivt om jeg smyger meg ned til gutta og legger p litt ekstra vekt? jeg er fornyd med strrelsen og formen p rumpa, s det er viktig at jeg ikke trener den bort. mlet er at den skal bli fastere og enda mer spretten :D

Skrevet av: martine
15:53 @ 01.03.2012

Fra tjukk til smukk: 60 sek- typ

Skrevet av: Silje Mariela
17:10 @ 01.03.2012

Hei! Ved legge ned variert trening; 3 dager tung styrketrening og 3 dager med kondisjon (alts en treningsfri dag i uka), kan jeg forvente resultater p 2 mnd? :) Er "normalvektig", men nsker stramme opp og f mer definerte muskler.

Skrevet av: Anne
17:14 @ 01.03.2012

Awesome, jeg gjr de velsene hjemme, med noen modereringer da... Men kjenner det virkelig i Bootyen! :)

Skrevet av: Ingrid Dirdal
18:05 @ 01.03.2012

Underbar blogg o du ser grym ut!

Skrevet av: Suzan
20:41 @ 01.03.2012

Hei! Jeg har n trent i 2 mnd og er greit fornyd med opplegget mitt, jeg har tunge velser og jeg ser stor forandring p kroppen. MEN et spm som jeg har lurt p lenge, hvor ofte burde man egentlig trene? Jeg har mine velser jeg gjr (trening av armer, ben og forbrenning/lping) og jeg lurer p om det er slik at man burde dele det opp? Slik at jeg trener armen ene dagen, beina den andre og kondisjon/fettforbrenning dagen etter der? Har hrt at trener man de samme muskelgruppene hver gang burde man ikke trene 2 dager p rad, med kan trene hver dag hvis man trener forskjellige ting hver gang?

Hadde satt stor pris p svar!

P.S. Bloggen din er noe av min strste motivasjon nr det kommer til trening og kosthold, du m bare ST P!

- Hanna

Skrevet av: Hanna M.
21:35 @ 01.03.2012

Hei!Hvor fort vil resultatene etter rumpetreningen komme?

Skrevet av: Nysjerrig
10:19 @ 02.03.2012

Du er s FLINK!

Klem fra Lizbethosnes.com - Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjnnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler - og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com! Jeg har forresten en sprsmlsrunde gende N :)

Skrevet av: Lizbeth Osnes - Behind the scenes..
12:12 @ 02.03.2012

Nysjerrig:De kan komme rimelig kjapt s lenge du gjr det som trengs. Du vil merke forskjell allerede etter et par uker. Alt avhenger selvsagt av hvor ofte du trener, kosthold etc,

Skrevet av: Silje Mariela
12:33 @ 02.03.2012

Hanna M.:Tusen takk for hyggelige ord. Alt avhenger av hva man hvil, hvor hardt man trener etc. Men trener du fullkropp 3 ganger i uka etterfulgt av kortintervaller og cardio s vil det skje ting forholdsvis fort. s lenge du er flink med kostholdet

Skrevet av: Silje Mariela
12:35 @ 02.03.2012

Ingrid Dirdal:Nice:)

Skrevet av: Silje Mariela
12:35 @ 02.03.2012

Anne: S lenge du legger om kosten til mte dine nsker s definitivt. Jeg har selv kunder som gjr store endringer p bare 4 uker. s alt er mulig

Skrevet av: Silje Mariela
12:36 @ 02.03.2012

Hmm, ble ikke forrige kommentaren min godkjent?

Anyway, prvde reverse hypers idag, og det var VIRKELIG en velse for meg! :D Thanks for sharing!

Skrevet av: Hege
15:55 @ 02.03.2012

Hege:Heisann Hege! Ja, det er enklest. Det du evt kan gjre er bruke manualer elelr kettlebells om det er for knotete med stang:)

Skrevet av: Silje Mariela
16:08 @ 02.03.2012

Hege:Svar for forrige kommentar er n kommet:)

Skrevet av: Silje Mariela
16:09 @ 02.03.2012

Thanks! :)

Skrevet av: Hege
18:51 @ 02.03.2012

Bra velser!! To av dem kommer jeg vrtfall ta med! Den du lg p magen og lfta beina opp, kjrer jeg allerede i yogan min:)

Skrevet av: Lisa thorsen
10:43 @ 03.03.2012

h, eg kunne virkelig DREPT for rompa di. Gjer allerede hip thrust, men skal definitivt prve meg p dei andre rompe velsane i videoen og!

Skrevet av: Kristine Nordstrand
13:32 @ 15.03.2012

hits